aaaaah helg!

Ett mycket älskat ord, nästan mer än kärlek. Nämligen HELG!
Vad jag kommer att sova ut imorgon, jag hatar verkligen att stiga upp tidigt.
Imorse försov jag mig och är det nåt jag hatar mer än att stiga upp tidigt så är det att stressa. Så imorse fick jag göra både. Yippie. Så imorgon blir det att njuta, ligga och dra sig lääääänge.
Annars så är fredagen bästa skoldagen denna period, förutom att det är helg så har jag dubbelhåltimme i slutet av dan så jag får fara hem. Plus att det är inte allt för tunga ämnen jag hade idag, hälsa, historia och kemi.
I hälsa så behandlar vi för tillfället om hur media påverkar oss. Så idag skrev jag och Sarah en inlämningsuppgift som handlar om bland annat reklamer med sexuella anslag. För det är sant, sex säljer.

Men det finns gränser när det blir för äckligt.



Här är ett exempel. Vad har tagit åt världen när det där är en parfymreklam?

En lite (mycket) bättre reklam annons är denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0