aaah, skola..

Så var helgen förbi, det tog inte speciellt länge.
Fast lite har man väl sovit igen, sov till ca. halv 1 både lördag och söndag. Jag skulle troligtvis ha sovit längre om jag inte båda dagarna blev väckt av ett samtal. Fast speciellt händelserik har helgen int varit. Fredag blev det först en fotbollsmatch Forsby mot PeFF. Efter det så for vi till Elas, jag och Jencki. Så spelade vi ett kortspel med Marc. Marc vann varje gång, vi skyller på att kortspelet var tyskt. Sen blev det en skräckfilm hos mitt, jag gillar helt enkelt inte mysiga filmer. (skämtåsido) Lördag blev först IFS - Ifk Jakobstad match, åh gud vad jag var arg, lugnade inte ner mig på resten av dagen. Så på kvällen blev det en ny skräckfilm med Joa och Ela. Jag var mer på humör för nånting "kasta en hammare i huvudet" och tänkte på att göra så med domaren. ( Okej fullt så arg var jag väl inte. )
Söndag avslutningsvis så har man latat sig halva dagen och på kvällen ED-träningar. Egna träningarna gick inte det bästa, jag tror jag hade för lågt blodsocker för jag mådde helt konstigt. Så ringde åt morsan som fick komma med mat och så blev det modevisningsträningar.
Snart är vi framme vid Spotlight, kommer bli otroligt kul. På tisdag har vi klädprovning och genrep. Nervöst..
Blir mycket ED nästa vecka, tisdag : genrep, onsdag : Spotlight och Fredag : ED1 uttagningar. Det sistnämnda om något gör mig nervös. Men bara att ge 110%.

Därför ska jag gå och sova nu så jag är helt utvilad denna vecka.
Så gonatt alla sötisar! :)


I love the way you lie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0