brummbrumm

Dagen började med en riktigt tung mattelektion och jag var som en liten zombie. Otroligt trött och stressad sen igårkvällen. Så förstås började man med en tung matematiklektion, till och med min matematiklärare tyckte jag såg så trött ut så  han frågade om jag borde fara efter nånting att dricka som t.ex. kaffe eller nån energidryck.
Så vi fick alla tre minuters paus för att jag skulle få gå och fixa nåt uppiggande.

Sen fortsatte jag med en vanlig tråkig skoldag..tungt.
Men efter skolan så for jag, Sarah och Sandra och anmälde oss till bilskolan, så  fjortonde oktober så är det min tur att börja. Det kommer bli riktigt spännande, så snart får folk börja se efter på vägarna.

Så nu sitter jag framför teven i mina mysbyxor, tossor och min bad hair day mössa som jag fick från wautsi.
Jag har också fixat en smoothie åt mig, mamma och min bror. Den var riktigt riktigt YUUUUMMIIIIEE! :)


Nu ska jag mysa med disney channel..hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0