cry me a river

Sista söndagen före skolan börjar, känns verkligen bittert. Få börja stiga upp halv sju istället för klockan tolv.
Så denna morgon ska jag verkligen lata mig! Ska se på filmen Fame och peppa upp mig inför kvällens dansträningar. Sådär på tal om Fame så ska en danslinje börja i skolan, så jag har danslektioner i skolan fyra gånger i veckan. Det om något är underbart. Det kommer verkligen underlätta med skolarbetet.

Ett år fullt av dans, kan det bli bättre? Jag känner mig faktist taggad inför skolan, om man bortser från att stiga upp på morgonen. Jag är verkligen ingen morgonmänniska. ( matte, fysik och kemi skulle jag gärna lämna bort )
( Finska också...) ( Möjligtvis samhälls också )


Det kommer väl gå bra, åtminstone första perioden ! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0