första dagen

Kan inte påstå att första dagen i skolan var nån riktig höjdare. Det var så mycket jag blev besviken på med kursbrickan, provplanering, you name it! Plus att jag förstår inte alls vissa lärare, det verkar som de hellre vill stjälpa än hjälpa. Vad är det för sorts lärare? Är vi inte i gymnasiet för att ta studenten och få bra betyg?  VARFÖR ska våra lärare krångla till det för oss då? OM man inte vill sitt bästa för sina elever så kanske man ska skippa läraryrket.
Jag blir så arg och stressad, ibland har jag bara lust att skita i allt och bara smälla igen dörren och gå därifrån.
Inte konstigt att så många ungdomar får stressproblem i gymnasiet, med sån press det läggs på oss elever.
Nej denna dag var ett stort minus i skolväg. Ett stort plus var att träffa alla vänner igen och EDs modevisnings träning som vi hade ikväll.

Nu ska jag mysa med tvn! Sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0