fredag

Här skriver man blogg igen, vet inte varför men det var väl lite roligt det här bloggandet ;)
Men ville bara inte ha kvar namnet lillon, för tyvärr så är jag inte lillon mer. Utan jag är Emelie, som sägs med TVÅ M och inte bara ett jävla fucking ett M. Tro mig, det blir rätt irriterande när inte ens pojkvän orkade säga mitt namn rätt. Så nu är jag tillbaka med ett nytt bloggnamn och en ny positiv attityd. Får se hur länge det här positiva sitter i sen man börjar på sitt andra år i PG, yippie-kay-yea.

Ikväll har jag varit ute med Ela, Joa och Emma. Vi var runt i jeppis på "gaturally". Hm, vilket gaturally, skulle troligen ha varit mer happening i Purmo. Men roligt att få träffa mina brudar hemkomna från Ayia Napa.
Usch vad det är lite kvar av sommarlovet, fast när man får se Furu så gör det väl inget fastän man är tillbaka i skolan. Furu är som hotter than hot. MUMS!


En grej som också är TOTALLY AWESOME med PG är förstås...FULLSTRIKE <3
( Var lugn mamma, det är taurinfritt ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0