Miley Cyrus

Hur mycket skit har man int hört om Miley Cyrus det här senaste året?
Jag fattar inte varför, hon är för fan en tonåring. Vet ni vad, tonåringar gör dumma saker! 
Jag är så otroligt förbannad när folk kallar henne slampa och hora. VAD HAR HON GJORT FÖR ATT FÅ EN SÅN STÄMPEL? Haft för korta shorts? Setts med olika killar på bild? Kom igen!
Hon är en vanlig tonåring, låt henne vart det. Skit samma om hon är en disney channel skådis, det är hennes liv.
Så om folk har så emot henne, sluta bry er då. Man kan inte ens se en youtube video av henne utan folks tanklösa kommentarer. Om ni inte gillar henne, varför kollar ni på hennes videos då? Varför plåga er själva?
Själv så varken gillar jag eller avskyr henne. Men hon har en del shyssta  låtar. The climb till exempel är faktist riktigt mysig.

Vet inte vad jag menar med detta inlägg, blev bara så pissed när jag kolla en video av henne och såg kommentarerna. För det är inte precis som om jag går och kollar en heavy metal video och skriver "fy vad jag  hatar er, gå och dränk er själva. Snälla häng er så vi slipper er" Seriöst! Det skulle vara roligt att veta hur många människor som faktist är avundsjukna på Miley Cyrus. Det är inte lätt när man inte kan erkänna det.
Jag är avundsjuk. Jag skulle gärna ha spelat som motspelerska till Lucas Till, mums! 



+ att hon är riktigt söt!  Det får man väl också vara lite avundsjuk för! :)




Kommentarer
Postat av: pessicat

d va ett bra o vettig skrivet inlägg! håller me dej

2010-08-19 @ 23:21:07
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0