Portugal?

Nu har jag överlevt två dagar av tvåan i gymnasiet. Jag har haft det rätt så roligt idag, det är faktist helt underbart att få vara med sina skolvänner igen. Jag har saknat dem under sommaren. Vi har mycket att ta igen, idag t.ex. planerade vi vår abi-resa som är om mindre än ett år. Årets treor var till Ayia Napa, Cypern men vi har funderat på att fara till Portugal. Dit var brosan och hans årskurs också. Man är redan helt excited!!!
Annars så är onsdagar rätt så lugna, har tre lektioner. Historia, gymnastik och matte. Först hade jag finska också, men mina vänner som går på trean ansåg att den kursen var inte nå vidare så. Plus att det skulle ha varit jag och en till tjej bara i klassen med alla pojkar. = ingen koncentration. Så, kanske jag far och ta en finskakurs hos mummi hehe. Det bästa med det hela är att jag får EN sovmorgon nu. GILLAGILLAGILLA. Jag hatar verkligen att stiga upp tidigt, trodde det var ett skämt när mitt alarm kom igång.

MEN DET BÄSTA MED DEN HÄR DAGEN ÄR :
BEVERLY HILLS!!! Bevvan har hadd en paus på en och en halv vecka och jag har nästan gråtit av sorg.
Men klockan fyra kan jag torka mina tårar och spana in Dylan och Brandon igen.
VAD ÄR NU BÄTTRE ÄN DE? :)


Nej, jag har inget smink :) Sådär btw, klippte mig torsdags och så här blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0