save me

Jag som har varit positiv inför skolstarten hittills, men NU? NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Jag har just stigit upp, hur i helvete ska jag orka stiga upp halv 7? Att stiga upp klockan 9 är redan en ansträngning.
Jag kommer sova igenom de första lektionerna, så hej underkänt!
Säg int att man kommer i rutinerna, för det har jag aldrig gjort på fyra senaste åren.

Men jag är desto gladare över att vi har börjat träna till modevisningen, yippie! :)
Det kommer vara så kul, det är jag, Ida, Elina och Janina i min grupp. Kan knappt vänta!
Så igår började vi med 3½ timmars träning och ikväll har vi nästa träning. Så det blir hårdträning nu framöver.
Plus att vi har klädprovning, åh jag är helt spänd!
Det är så roligt med EDs modevisningar eftersom det är inte bara fierce catwalk utan också dans.
Man får leka lite top model och med Jeija som Tyra Banks!
Så kom och kolla på spotlight! Ni kommer att gilla det!


Nu ska jag fortsätta måla några bilder åt mamma till hennes finska lektioner.
Duktig dotter, eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0