sorg och glädje

Igårkvällen var full av både skratt och tårar.
Först hade vi två skitroliga modevisningar, personligen tyckte jag omgång två gick mycket bättre.
Det var så roligt och hektiskt vid wautsis källare var alla bytte om fixade håret, sminkade sig. Hårspray fick man minsann smaka på igår. Andra omgången gick riktigt bra för alla grupper, t.o.m killarna var riktigt duktiga och snygga. Då man var bakom skynket så stod alla och dansade till musiken och hade riktigt bra feelis.
Avslutningsvis gick vid alla in en sista gång och tackade publiken, så efteråt stod alla och dansade bakom Jeija också!  Förstås killarna hade kanske inte så stora moves! ;)

Efter båda visningarna så blev det dags för vår sista dansuppvisning för i sommar. Då var nog feelisen på 110%.
Josse E hade med sig glitterspray, så först fick jag fullt med glitter i håret och Kajsa hade med sig nå glitter för ansiktet. Så hela ED glittrade så fint. Vårt sista uppträdande gick riktigt bra tyckte jag själv.

MEN efteråt så blev det inte skratt utan tårar. Då var det dags att säga hejdå åt underbara Gaby och Mia som sticker och studerar. Usch vad hemskt det var, enda sen jag har börjat i ED så har man blivit van med att de två är alltid där som lite extra ledare. Mia som Jeija nr 2. Jag kommer verkligen sakna de två.
Men Jeija är kvar, så med andra ord kommer ED att vara kvar också. Tur e nu de! :)


En bild från modevisningen av jag och Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0