trötta ögon

Gääsp, känns som om det vore det enda jag har gjort idag.
Jag skulle verkligen behöva en energikick, eftersom natten var inte den bästa, hade ont som bara vad i magen vid högra sidan. Jag var säker på att min blindtarm skulle spricka, men eftersom jag sitter här och mår relativt bra så stämmer det inte. Men jag kokar som vanligt ihop det värsta, jag är en liten men bara en liten dramaqueen.
Så jag har känt mig som en zombie halva dagen, men nu börjar jag äntligen känna mig vid liv igen.

Igår var jag med Daniel och vi kollade skräckfilmer, inga romantiska komedier här inte! :)
Fast, de var inte speciellt hemska, förutom de 3-4 gångerna jag hoppade till. Nästan så att mitt liv är en bättre triller.
Skämtåsido, det är inte precis som om jag springer omkring och mördar allt jag ser. Förutom spindlar.
Jag hatar verkligen spindlar.

Ikväll ska jag och mina vänner troligtvis fara till vasa, vi måste ju få ut allt av det lilla sommarlov vi har kvar!
Så nu måste jag börja göra mig snygg! 



Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0