Tidningen

För de som inte visste så är jag lucia kandidat till Jakobstad Lucia.
Idag kom alla kandidater i tidningen med en intervju.
Så tydligen så friidrottar jag fortfarande och jag kan spela klarinett vid husbehov.

Så jag rättar till det här, jag friidrottar inte, har inte gjort det  sen jag var 12-13år.  Även om jag gillar friidrott och häck riktigt mycket, så älskar jag dansen. Så jag fick helt prioritera vilken grej jag skulle satsa på och dans blev det.
Och sen till klarinett, jag har faktist spelat klarinett. En lång tid sedan, när dinasaurerna gick på jorden.
Nä, men jag spelade när jag var cirka 9-11, eller nåt liknande. Men klarinett var nog inte menat för mig...så jag slutade. Det är jätte tråkigt när man har en intervju skriven i ÖT med så många fel.

Men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0