1 vecka

Om precis en vecka så börjar jag bilskolan. SPÄNNANDE!
Börjar förstås med teorin, men när jag börjar körlektionerna så ska alla mot jeppis hållet, hålla utkik.
Ser ni mig komma så råder jag er att hoppa i diket för säkerhetsskull.
Jag är faktist lite(LÄS MYCKET) nervös inför körandet, tänk om jag kör på nån redan första gången..
Eftersom jag skriker nästan och kör själv i dike när jag möter en bil eftersom jag är säker på att jag kommer att krocka annars. Men vad ska inte jag också lära mig köra bil. Hur svårt kan det vara, men att koncentrera hela tiden kan det bli lite värre med. Men så länge jag inte hör någon musik så borde jag kunna sitta still och fokusera på vägen.

Nu ska jag öva lite danser och läsa på mina finska ord.
Jag är riktigt stolt över mig själv, jag har hittills gjort alla mina läxor för den här nya perioden.
Tro mig det är ingen vana.



Gah, jag vill ha tillbaka min underbara pannlugg nu.
Orkar inte vänta tills höstlov, kanske man borde fråga Mikaela om hon vill ta till saxen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0