blä och åter blä

Jag är helt utmattad.
Jag vill bara hem, sätta på tvn och sätta mig i soffan, på med myskläder och inte göra någonting alls.
Jag tror jag håller på att bli sjuk och jag vill verkligen inte. INTE NU!
Jag har så otroligt mycket förtillfället. Bilskolan, dansträningar, fixa en dans, dra alla lektioner( step-up, showdans...), skolarbeten osv..
Jag får fel i huvu!!!!!
Jag hatar det här ständiga behovet av att känna sig perfekt.
Att göra saker och ting perfekt, att ständigt vara på topp.
Jag bara orkar inte, usch tvi blä!

Jag har verkligen ingen bra dag idag.
Jag har just haft filosofi och vi diskuterade feminisim.
Jag klarar inte av det ständiga nedvärderandet av kvinnor, jag blir så in i helvetes arg.
Speciellt irriterande är det män faktist inte förstår hur ont det gör när de säger vissa nedvärderande saker.
Det går inte ens att motsäga dem för de lyssnar inte på en, de försöker inte ens förstå.

Så ja, jag är otroligt utmattad för tillfället så jag orkar inte vara världens gladaste människa.
Nu just vill jag bara ha lugn och ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0