dåligtdåligt..

Hallåja, på en skala på 1-10...hur dålig bloggerska är inte jag då?
Jag får nästan skämmas över mig själv. Jag hade lovat suit up bilderna för länge sedan och har jag ens överfört dem till datorn ännu? Nej då och det kommer troligtvis ta en stund ännu förrän jag tar tummen ur röven (ursäkta) och börjar aktivera mig.

Jag har haft fullt upp detta höstlov, först for jag till vasa på torsdagen med två gullungar och övernattade där en natt. Sen shopping på fredag. Fredag var jag helt utpumpad så jag stannade bara hemma och tog det lugnt.
Lördagen slapp jag äntligen på dansträningar och det var hur skönt som helst. Sen blev det att fira en ny 18-åring. Nämligen Fjumppan min ( Ida-maria Sundqvist för de som inte har en aning ) och när bruttorna for på krogen for jag på fest till Liitto. Där hade vi skoj minsann, hehe. Bra uppvärmning inför Magaluf 2011.

Sen söndagen försökte jag ta igen skolarbetet och jobba på 2 minuters dansen.
Så nu har jag bara läsförståelsen kvar i finskan och några takter kvar till dansen, plus introt som jag har såååå problem med. Det känns som om jag gör dans för 5-7 åringar eller för 70-80 åringar.
Så hur jag än gör så blir det fel. Men det blir att jobba och ändra och försöka med nåt nytt.

Så nu är höstlovet slut och man sitter i skolan på nytt. Yippie, eller hur vare? 
Jag är inte dugg utvilad efter denna förlängda helg ( För man kan faktist inte kalla de här dagarna för höstLOV, det var ju två extra dagar). Men men, det närmar sig jullov för varenda dag. Så nog borde jag väl klara mig en stund till, förhoppningvis.

MEN nu ska jag läsa lite inför bilskolan.
För idag har jag min fjärde teorilektion. Tänk vad tiden går snabbt.
Snart är det jag som fyller 18 år.

 

Åh, vad jag längtar till december och julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0