Fredag

Min fredag började som en vanlig tråkig skoldag.
Tills sista timmen när Ela släpade med mig till Jeppis på marknad.
Där köpte jag en kjol, alltså från CODE, inte från själva marknaden. Så nu har jag nånting att ha på mig ikväll.
Ikväll ska jag och brudarna mina på fest till Purmogården. Jag hoppas på att det blir mycket folk och bra feelis.
Men när man festar med purmobor har man alltid kul! ;)
Nåja men tillbaka till gårdagen, sen for jag och Ela och köpte korvgörans kebab med franska. Mmmm, yummie.
Vi kollade på Bondi Rescue och två beverly hills avsnitt. Förstås så åt vi vår mat och som efterrätt blev det choklad.
Jag har ingen aning om vaför jagt och Ela alltid slutar med mat?

Sen senare mot kvällen så for jag ut och kör med Anna, Foppa, Fjumppan och Dancko. Foppa och Dancko var helt hjärntvättade från militären så de lekte krigare i stort sett hela kvällen. Till exempel så gömde de sig vid tälten på marknadsplatsen och förföljde oss när vi försökte hitta dem.
Det är så här jag brukar tillbringa mina fredagskvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0