mysiga tisdagskväll

Idag fick jag världens chock när jag skulle kolla på Beverly Hills som vanligt på tv4. MEN NEJ DET KOM INGET!
Jag var i chocktillstånd, vad har hänt? DET FINNS INGEN MENING MED MITT LIV MERA!
Hur ska jag klara mig utan att få se på Dylan varje dag? Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Nej, det här är typ det värsta som kunde hända mig just nu. ( en gnutta sarkasm.)
VARFÖR!? Nu när äntligen Brenda och Dylan var tillsammans igen och Kelly och Brandon. Allting var perfekt förutom att Donna och David som har gjort slut när David var otrogen. Åh drama, drama och så gör tv4 nånting så här idiotiskt. Jag tänker bojkotta tv4 nu, fastän jag måste nog fortsätta se Bondi Rescue ändå. Nån glädje måste jag ha i livet. Sexiga, vältränade livräddare gör en på lite bättre humör..

Men nu  ska jag försöka lugna ner mig med några grey's anatomy avsnitt.
Sen ska jag gråta mig till sömns..( pga beverly hills..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0