nr 8

Oj då jag hade alldeles glömt bort den här kategorin .
Men här kommer nr 8 : JAG HAR OTROLIGT HETT TEMPERAMENT.

Det går i släktet , både min far och mormor har det.
Med hett temperament menar jag inte att de är elaka, tvärtemot. Min mormor t.ex. hon är världens underbaraste mormor och om jag har problem med något så vet jag att hon alltid hjälper mig. Hon har bara en kort stubin, precis som mig och kan bränna till.

Jag däremot jag har otroligt kort stubin, jag blir arg väldigt lätt. Jag fräser till väldigt lätt.
Det värsta med mitt heta temperament är att när jag blir rikitigt arg får jag värsta raseriutbrottet som jag kan knappt kontrollera. Så alla mina nära och kära, fast jag har  blivit riktigt arg på er så älskar jag er över hela världen ändå. Speciellt mamma får stå ut med det mesta av mina humörsväningar, men min mamma är en orsak till varför jag helt enkelt orkar med mitt liv. Så nej mamma jag hatar dig ALDRIG fastän jag är arg. Du är fortfarande bäst. ( nej,jag är inte självmordsbenägen och jag har heller aldrig varit.)

Så när jag är småsur så gör människor bäst till att inte reta upp mig.
För då får de  skylla sig själva för resultatet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0