nr 9


Nr 9 : Jag är inte en rolig människa.
Jag försöker dra roliga skämt, men jag förstör dem alltid. Jag är helt enkelt värdelös på att dra skämt, för när jag berättar ett skämt så börjar jag skratta förrän jag kommit till poängen eftersom JAG  minns hur roligt det var.
SÅ JAG KAN INTE VARA ROLIG HUR MYCKET JAG ÄN FÖRSÖKER.
Enda gången jag är rolig eller säger någonting roligt är när jag verkligen inte försöker vara rolig.
Tungt att vara mig, för alla mina vänner är jätteroliga, de drar världens bästa och sämsta skämt och är fortfarande rolig. Så därför kan jag inte heller skriva en rolig blogg.
Jag tycker synd om er som läser min tråkiga blogg, FÖR DEN ÄR ABSOLUT INTE ROLIG!


Så sluta läsa min blogg och skaffa er ett roligt liv istället! :)
( eller byt helt enkelt till en rolig blogg )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0