Söndag

Tänk er, imorgon är det den första november. Tänk vad tiden går fort.
Snart är det december och december betyder jul.
Oj vad det blir mysigt! Jullov från allting, skolan, jobbet. Bara ta en paus och vila upp sig. Och förstås, äta god mat och massor av godis. Vad jag längtar! Speciellt till julskinkan! ;)
Och så får jag spela julmusik här hemma utan att nån blir småsur(pappa), för jag älskar verkligen julmusik.
Jag älskar helt enkelt allt som har med jul att göra, lätt min favorittid på året.

Men före julen kommer så måste jag väl gå i skolan en tid till.
Men man har ju helgerna att vila upp sig på och det är precis vad jag har gjort den här helgen. Bara vilat och slappat.
Igår kväll så var jag till Elas och Santtu kom dit också. Så vi kollade på The Last song och så grät vi lite. Förstås så spelade vi allas favoritspel Ligretto.

Och idag söndag, så sov jag till halv 12 och sen har jag bara slappat och kollat på olika filmer och det ska jag fortsätta med. Sen blir det väl lite skolarbeten att ta itu med, men som tur så har jag nästan ingenting. Plus att jag har fixat en ny serie till Step-up imorgon. Så det är rätt så lugnt nu just.

Fast nästa vecka kommer vara fullspäckad.
Intervju, fotografering, träningar, provläsning, arbete och så vidare.
Men hellre ett fullt en schema än ingenting alls! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0