suit up och bilskola

Igår var det International suit up day så vi var många som hade lagat oss ståtliga och stiliga.
Det var många snygga män i kostym. Jag anser att killar borde använda kostym 24/7, man kan ju inte sluta dregla då! ;) Hehe skämtåsido. Men det var en rolig dag och jag har mycket bilder att ladda upp men jag var alldeles för trött igår. Men det kommer in så småningom.

Och nu till veckans roligaste nyhet eller kanske årets, IDAG BÖRJAR JAG I BILSKOLAN!
Yippie, äntligen blir  också jag en stor flicka!


Kommentarer
Postat av: jenny - foto

sv: voi tack sötis! Jeppis kommer nog alltid att vara jeppis :/ kramar! :)

2010-10-14 @ 08:29:09
URL: http://narstre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0