GEEK!

Jag känner mig töntig för tillfället. Sitter och lagar mina läxor, har till och med mina glasögon på mig så jag ser också töntig ut. Men förstås ser jag på Beverly Hills på samma gång! ;) Idag hade vi skolfoto, det gick väl si så där. Jag har ingen aning faktist. Jag hoppas det gick bra. Annars måste jag leta reda på varje skolkatalog och rita över mig.
Tänka sig det är fredag redan imorgon, men I sitter fast över helgen. Det ogillar jag.

Haha, jag bläddrade över till tyra banks show nu och de talar om, om barn borde få ha sex hemma hos sig. Ganska dum fråga om jag får säga själv... Är det bättre om barnen har sex i skolan, i en skog? Ibland har amerikanskor ganska så dumma åsikter. En mamma blev riktigt arg när en annan sa att hennes barn fick ha sex och gav dem skydd så att de skulle skydda sig och hållas friska. Då jämförde den andra mamma med om också är  okej att ge sina barn knark då?
Herregud, deras barn kommer fortfarande göra det även fast de inte gör det hemma hos sig. Tydligen är det bättre med oskyddat sex och okunnighet. Smarta människor det där! :) Det är otroligt skrattretande.


Så här ser man ut i glasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0