Lördag

Ojoj, nerverna mina är verkligen inte i styr för tillfället. Kan knappt sitta still och nu har jag städat hela huset, helt SJÄLV! Men ganska bra att jag har haft nått att sätta tankarna på.
Idag har vi vår första gemensamma ED-träning. Jag är riktigt nervös för det också, tänk sig alla ögonen på de nya ettorna. Oj, jag kommer vara helt panikslagen. Snälla sig att vi har snälla träningar, inga 100 armhävningar tack!
Sen kommer I efter mig från träningen, hehe mysigt. Alldeles svettig och snygg. Kan det bli bättre ?

Sen senare ikväll blir det troligtvis fjumppans och få hälsa på hennes norska vän! ;)

Nu ska jag gå och öva lite på danserna så jag inte gör helt bort mig och så ska jag väcka pappa så han kan fixa mat åt mig..! Åh, hjälp mig ! Jag är nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0