Måndag

Jahapp så var denna skoldag färdig. Men dagen min är långt ifrån färdig, måste fixa skolarbeten plus att jag har dansträningar och en step-up kurs att dra. Så nu sitter jag här i skolan och väntar på att bror min kommer efter mig. Usch, vad det känns länge till februari och körkortet när man måste vara här i skolan på håltimmarna.

I brist på annat så är jag och snokar på nellys och som vanligt hittade jag en snygg klänning.

                                                          Flower Prom Dress EUR 83,90, Rare Fashion - NELLY.COM

                                         Vad är det med svarta klänningar som jag gillar så mycket?                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0