mysiga söndag

Är det bara jag som tycker söndagar är nå av de mysigast som finns?
Speciellt på vintern när det är kallt ute, så ligger man under en filt, tänder några ljus, lyssnar på julmusik och bara njuter. För tillfället känner jag mig riktigt lat, så jag ligger i sängen, kollar på harry potter (yes, jag gillar harry potter) och myser i min flanellskjorta. Senare idag ska jag och kolla på Elas match och ikväll blir det att fara och träna på programmet till morgondagens step-up. Är riktigt nervös när det är första gången jag ska dra.
Mest nervös är jag över hur jag ska klara av alla muskelövningar, min rumpa är helt sjuk. Nej, jag har inte gjort nånting syndigt, utan jag har bara haft dansträningar. Det gör till och med ont att gå uppför trappan. Stackars rumpan min! :(

Men nu ska jag fortsätta mysa med HP, ha en skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0