nr 1

Tänkte jag skulle ha en kategori om lite "hemligheter" om mig.
Så alla får lära känna  mig som läser min blogg.

Jag kom att tänka på den här kategorin eftersom jag just svalde en tablett för min mage. ( Jag har haft magkatarr)
Så som nummer 1, jag hatar att svälja piller. Sen jag har haft magkatarr så måste jag alltid tänka på vad jag äter och om jag äter skräpmat som jag gjorde idag så får jag vanligtvis väldigt ont och kramper. (Varenda tjej har väl nångång haft menskramper, så känns det att ha magkatarr men det krampar i hela magen.) Så när jag var yngre så hade jag problem med att jag kunde plötsligt svimma och vara medvetslös över en halvtimme. Vilket ledde till att jag åt rätt så starka frätande läkemedel så jag skulle hållas på fötterna. Det i sin tur ledde till magkatarr.

Så nu för varje gång jag får riktigt extra ont i magen så tar jag ett piller som lindrar direkt.
Det värsta med pillren är att det är en 5 centimeters kapsyl som smakar plast. Så varenda gång jag fösöker svälja den så känns det som om jag ska kvävas. Därför tar jag oftast värkmedicin som löses upp i vatten.


Nu vet ni alla en "hemlighet" om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0