nr 2


Okej nu till min töntiga sida. Kan berätta en till liten hemlis när jag är ändå är på gång
Nr 2 : JAG ÄLSKAR "OVERKLIGA" FILMER, BÖCKER!
Som sagan om ringen, harry potter, twilight-sagan osv.

Jag har alltid gillat såna filmer och böckerna också. Det är kanske inte en sak jag berättar när jag försöker imponera på killar om man säger som så. När jag var liten så brukar jag ofta leka att jag var Harry Potter och att jag var magisk, jag var helt övertygad om att jag hadd magi inom mig. (hehe, jag hade en livlig fantasi som liten.. )
Så innerst inne så är jag en stor tönt. ( Kan avslöja att jag för tillfället tittar på Harry Potter på canal+)


Kommentarer
Postat av: Laura

Själv trodde jag när jag var mindre att jag var Hermione som "på riktigt" å att när jag sko fylla 11 så sko jag få ett brev från Hogwarts ;) Å jag håller med om att de e int de första man berättar åt nån..

2010-09-25 @ 14:31:37
Postat av: Memmi

haha va skön, kan erkänn att jag å trodd jag sku få ett brev ;)

2010-09-25 @ 16:01:42
URL: http://meemsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0