nr 5

Nr 5 : JAG ÄR (LIV)RÄDD FÖR SPINDLAR!
Usch jag hatar dem sååååå, jag gillar inte andra kryp men de stör mig inte.
Men är det en spindel i mitt rum så kan jag verkligen inte slappna av.
Jag vet inte varifrån jag har fått den här fobin, kan bero på att när jag var liten och hade hög feber så hallunicerade jag att det var massa med spindlar som kröp på mig såå...men  jag önskar min fobi kunde försvinna.
Men nej... så bli inte förvånad om jag skriker när en spindel överrumplar mig.
Det är många som vet att jag är rädd för spindlar, så gissa  om folk gillar att bråka med mig om det.
Som typ : Memmi rör dig int, det är en spindel bakom dig..

Så snälla jävlas inte med mig, för då kan ni råka på mitt heta temperament och det är inte roligt för någon.
Tro mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0