Onsdag

(Snaaaaaaaart helg )
Idag är mitt program fullspäckat, ska dra både en lekgymnastik grupp och en showdans grupp (plus att jag måste väl göra lite skolarbeten).
Det är rätt så tungt, men ändå roligt. Hoppas jag får enbart snälla ungar! ;)

Nu just har jag dubbelhåltimme och precis den här håltimmen så finns det ingenting att göra.
Men nästa position så har halva skolan håltimme, åtminstone känns det så.
Nästa timme slipper vi förhoppningsvis till myntti efter nya varor. Vilket  betyder att jag och Sarah får äntligen börja mumsa på pringles grön igen. Totally awesome.

Annars så är jag riktigt riktigt ressugen, troligtvis på grund av allt tal om ABI-resan. Men jag har ingen skillnad vart jag skulle fara nu, var som helst. Det skulle vara jätte roligt att fara till Polen igen. Sedan Polen-resan så lägger jag märke till allting som har med förintelsen, andra världskriget och Polen m.m att göra. Det känns nästan konstigt när vi talar om Krakow och förintelsen när man själv har varit dit och bevittnat vad som hade hänt.
Så för er som inte har varit och besökt förintelselägret Auschwitz och Birkenau så kan jag meddela att det är verkligen värt det. Så får ni chansen, så ta den.

Nu ska jag gå och hitta på nåt annat, inte för att det finns nånting annat i PG att göra på håltimmarna. Men jag kan åtminstone låtsas att jag har ett liv.


En bild från mysiga staden Krakow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0