Onsdag

Ordet TRÄNING beskriver min dag rätt så bra. Först hade jag gymnastik, efter skolan for jag på gym och som avslutning dansträningar. Så ikväll blir det bara att slappa med min gulle mikaela och äta chips bara papp rör på sig och far och köp nångång. Det är viktigt att äta efter träning, annars kan man ju blir för smal. Eller hur hehehehehehhe? 
Det där med att få min kropp i trim till ABI-resan går inte så bra nu just om man säger som så...tihihihihihihii
MEN, jag har börjat godisstrejka. ( Men chips får jag äta hur mycket jag vill mohahahahahah )

Nej just nu är jag inte i nåt tillstånd att skriva blogg, borde fara och ta en powernap och vakna upp normal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0