Onsdag

Jag började morgonen med en lite frivillig sovis. Men sanningen var att ingen kunde köra mig till den tidiga bussen och inte tackar man nej till att sova en timme till inte. När jag kom till skolan så hade vi gymnastik från morgonen men eftersom jag är så förskyld så var jag med på yoga-biten och skippade lekarna.
Nu har man dubbelhåltimme och sen matte. Det känns rätt onödigt att ha farit till skolan idag, men har dansträningar redan en fem tiden så jag far direkt från skolan till staden.

Imorgon börjar jag också med höstens jobb, Tempo Club börjar redan imorgon. Vet inte om jag är taggad eller inte, alltid roligt att vara med barn med det är också en prövning. Det tär på krafterna men jag vill ändå jobba med barn. Plus att vi får en t-skjorta, hehe.

Sen i helg borde jag få fint besök. :)
Jag hoppas verkligen att allting går som planerat. Det värsta förstås med det hela är att jag måste städa mitt rum. Jag hatar att städa. Men för vissa personer kan jag göra undantag.

MEN NU SKA JAG FORTSÄTTA SPELA BEJEWELED! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0