supertrött

Vet ni känslan när man är riktigt nära att nysa men det kommer aldrig?
Så har jag känt hela dagen, men nej. DET KOMMER INGET!!
Det är riktigt riktigt riktigt irriterande. Min morgon började inte heller bra, jag hade sovmorgon, men mamma min kom och väckte mig eftersom hon blev orolig när jag aldrig steg upp.. För när jag gick och lag mig igår kväll så var jag i dåligt skick. Jag blir alltid så när jag har tränat för hårt och inte orkat äta.  Så jag antar mamma blev orolig att jag var i lika dåligt skick imorse också. Så dit for min sovmorgon, tack mamma! ;)

Plus att jag är riktigt slut i kroppen och jag har ingen motivation alls för skolan just nu. Det är bara hälsa som är roligt för tillfället. Så nu för tillfället kollar jag på beverly hills på repris som jag missade idag och fixar hälsa läxan.
Jag känner mig riktigt duktig för att hälsa läxan är först till fredag, tänk om jag var lika duktig med att fixa kemi och matte läxorna.

NU ska jag försöka vara extra duktig och pröva på att fixa historia läxan också.

Bara för att tiden ska gå snabbare tills Idol börjar, ännu bättre...HOUSE börjar ikväll!
Mums, house är en riktigt snygg man, hehe...


Uhlala, hotness monster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0