tinnitus

Ikväll hade jag och Sarah lekgymnastik som sagt. Vi hade 15 ungar mellan 3-6år. Fast egentligen så ska man vara mellan 4 till 6 år. Men alla har inte fyllt år än.
Så då var det en liten söt tjej som vi frågade hur gammal hon var och så svarade hon tre år och visade med sina gulliga fingrar.  Så frågade vi om hon ska fylla fyra år snart. Då tittade hon konstigt på oss och sa hon är tre år. Så frågade vi igen om hon inte ändå ska fylla fyra år ? Hon tittade på oss som om vi var knäpp och svarade som sagt att hon var tre år och visade med fingrarna. Hon tyckte säkert att tanterna var riktigt dumma som inte förstod.

Men tillbaka till det där med att ha 15 ungar att dra gympa åt. Det är inte det lättaste och definitivt inte det tystaste. Det piper i mina öron fortfarande, tips åt andra lek aldrig polis och tjuv med så många ungar. Tror jag aldrig har hört så mycket oljud och skrik förr. Stackars mina öron, tror det får bli att ha med öronproppar nästa gång! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0