trötter

Nej nu skulle jag vilja vara 100 procentigt frisk.
Det är tungt när man är sådär halvt sjuk. Jag orkar vara i skolan med nöd och näppe men när jag kommer hem är jag så slut och känner mig febrig så allt jag skulle vilja göra är att dra täcket över mig och stanna där i minst en vecka. Mina ögon svider redan, vilket är alltid första tecknet på att JAG har feber. Vet inte vad ni andra har men. Så nu skulle jag egentligen ha gymnastik, fotboll. Men det är ingen vits att fara och laga sig sjukare. För då kommer jag må så här i flera veckor framåt. Så jag hoppas på att om jag vilar denna vecka så borde jag vara på topp nästa vecka. För då börjar Mi:kurserna och då behöver jag minsann vara på topp!

Det suger när jag blev sjuk precis den här tidpunkten, när jag nyss har kommit upp till ED1. Jag vill verkligen få visa vad jag går för och vara i toppform. Men det går bara int! Så nu blir det vila och ta bra hand om sig själv.
Måste ändå äta nyttigt i två dagar eftersom vi ska föra dagbok över allt vad vi äter. Man vill inte skämmas över sig själv, eller hur.

På tal om något helt annat så har vi skolfoto imorgon. HJÄLP säger jag nog bara. Jag har ingen aning om vad jag ska ta på mig plus att jag har fortfarande inte lyckast med ett skolfoto sen jag var fyra år kanske. Så oddsen är inte riktigt i favorit för mig. Det är inte det att jag inte har kläder, men vad ska man matcha med vad och så vidare det är den stora frågan. Det värsta är att man kan inte förutse helt vädret till imorgon så det försvårar också valet. Blä, jag hatar skolfoto.

Btw, svenska IDOL började igår.  Det blir som vanligt kul att kolla även om jag inte är en fanatisk tittare. Men igår var det en bra början, många duktiga sångare. Det kommer säkert bli en lika bra säsong i år!

Usch vilket långt inlägg, måste nog sluta nu före det blir ännu värre.
Hoppas alla är friskare än mig och ha en bra dag! :)




Det här känns bekant när jag tänker på I! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0