Underbart

 Känns riktigt bra att ha över proven för denna vecka.
Historia provet var som vanligt konstigt och konstiga frågor, men jag tror jag är godkänd.
Jag HOPPAS jag är godkänd, för jag har verkligen ingen lust att skriva provet på nytt på omtagningarna.
Så för en gångs skull så får jag bara ta det lugnt på håltimmen (håltimmarna, har dubbel nu just)
Så nu just sitter jag och surfar på nelly.com och blir helt galen när jag har så lite pengar för tillfället.
Men som tur så kommer jag dra tre stycken Mi kurser denna termin, så lite money money i kassan blir det.

Och nu, ett tips till mamma min!
Här har du en julklapp du kan köpa åt mig, tihi! ;)
( från nelly.com, storlek xs om det finns...)
Får hoppas jultomtarna mina är givmilda i år! (skämtåsido, ni är alltid så givmilda så)

                                                             Flower Prom Dress EUR 83,90, Rare Fashion - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0