Whaaaat up?

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG!
Känns det kanske totally awesome att ha helg eller vad?
I helg blir det att fira sötisen Jencki som fyllde 18 år igår och gullet Deda som fyller på lördag. Tyvärr kan jag inte komma med på krogen och fira med bruttorna mina men, jag hoppas ni får det skitkul ändå! :) Varje dag närmar det sig min födelsedag, men det känns ändå som om tiden inte går fort nog. Idag är det fem månader och fyra dagar kvar. ALLT FÖR LÄNGE! Fast nästa månad så börjar jag i bilskolan, spännande spännande. Jag är faktist redan nervös inför körningarna. Tror jag måste tjuvträna lite mer med farsan..

Så där en helt annan grej, fy fan vad det suger att sitta kvar i skolan när man har slutat!!!


GRATTIS JENCKI!

GRATTIS DEDA! ( deda med vitt, hade ingen nyare bild! :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0