Dag 1

Dag 1: Din profilbild på facebook och några rader om dig själv.



Okej då, några rader om mig själv.
Mitt namn är Emelie, och det uttalas med två m inte ett. Jag blir otroligt irriterad när nån uttalar mitt namn fel, för det gör många. Men nu förtiden är jag så van med att folk uttalar det fel så jag orkar inte ens säga någonting om det. 
Jag har nyss fyllt 18, jag fyllde den 28onde februari och jag klarade körkortet strax därefter på första försöket! :) Jag går i Pedersöre Gymnasium på tvåan och jag studerar tunga ämnen som fysik, kemi och långmatematik.
 
Jag är en lite duracell kanin som hatar att bara sitta still varenda dag. Så därför så dansar jag tre gånger i veckan i världens bästa dansgrupp, ED. Jag har också spelat fotboll och friidrottat och några grenar till förr. Men förra sommaren hade jag en paus med allt förutom dans, men i år ska jag försöka börja spela fotboll igen. I If Standard. Som enligt mig är världens bästa lag, med världens bästa människor.

Jag är otroligt social och jag talar jättemycket, till och med förmycket ibland eller kanske ganska så ofta. Jag har ingen humor och är dålig på att få människor att skratta. För jag klarar inte av att vara rolig.

Efter gymnasiet vill jag studera medicin, var vet jag inte ännu. Men medicin vill jag studera. Jag har viljat bli läkare ända sen lågstadiet. Så förhoppningsvis om några år har ni mig som läkare, hehe! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0