Dag 2

Dag 2: En bild och en beskrivning på den som vet mest om dig.



Mikaela, min bästa vän.
Ela, som vi kallar henne, vet cirka allt om mig. Vi har känt varanda sen den dag jag föddes, eftersom hon är ett halvt år äldre än mig.
Ela är världens underbaraste vän, hon tar hand om en, hon vet precis hur man känner en och hon finns alltid där för en, dygnet runt.
Jag har växt upp med henne sen jag vara pikuliten och de här senaste åren har vi bott grannar, med cirka 500m ifrån varandra.
Vad mer kan jag säga, Ela vet allt.




Mamma och Pappa.
Vad mer behöver jag säga, de vet allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pappa säger: Så rätt, så rätt:)

2011-04-06 @ 20:29:05
Postat av: ela

TU e världens finast människo, finns allti jär för ein å lagar me ALLTI på beter humör! VÄRLDENS BÄSTA VÄN! <3

2011-04-06 @ 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0