Finska prov

Jahapp, nu har jag just haft omtagningar i finska.
Det gick nog bra, tror jag. Grammatiken faila jag lite på, men ett godkänt vitsord borde jag nog få hem.
Så jag känner mig avslappnad, nu ska jag läsa till biologi höjningar till nästa vecka. Jag har 9 i medeltal i biologi, 10 i första kursen, 8 i den andra och 9 i den tredje. Så det är den andra kursen jag ska försöka höja till 10. För hur härligt skulle det inte vara att ha 10 i medeltal. :)

Förutom biologi så läser jag flitigt på psykologi studentskrivningar. Jag läst till och med båda mina håltimamr igår och det är verkligen inte likt mig. Kanske jag plötsligt har blivit en flitig studerande?

Hehe, men nu måste jag sticka för  vi ska ha Aero-box på gympa. Förhoppnings är det stentuff träning! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0