Glad alla hjärtans dag

Eftersom jag inte har någon speciell kille att fira dagen med, så har jag firat det med prao på malmska sjukhus. Jag har fått ta om sjuka människor och det tror jag är den bästa alla hjärtans gåva jag kan ge. Att hjälpa andra.
Åt alla mina älskade vänner jag behöver inte en dag för att visa min kärlek till er, jag visar det gärna varenda dag på året.  För det är ändå ni som gör mitt liv så roligt så att man ibland bara gråter av lycka. Så vem behöver en kille när man har så många underbara människor runt sig?


På tal om en underbar människa, imorgon fyller gulle-sandra 18 år. Tänka sig, det var ju just som vi börja i bilskolan.  Och alla gånger vi har tittat på klänningar och skor inför krogen och vi som har planera så mycket om hur vi ska fa ut och dansa och leva livet. OCH IMORGON FYLLER HON REDAN 18 ÅR! DET ÄR OTROLIGT! :D


Så grattis i förskott min kära vän! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0