Nelly.se


Oj, nej gå inte in på nellys sida säger jag er bara.
Det är massor med snygga sommar-fest-klänningar. Så nu hatar jag att vara pank. Förstås är jag pank för en orsak, min härliga resa till rhodos med de bästa (förutom fjunis som också är en av de bästa). Men man får väl ändå drömma lite om kläder, bara lite grann.

                                                          Meshdress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM

Det här är min absoluta favorit, den är så härlig. Speciellt färgen, tänk nu om man hade riktigt bruna ben.
JAG VILL HA DEN!!! Men inga pengar, ingen klänning. Men den skulle ändå vara perfekt. Speciellt till avslutningen när jag är brun efter resan och har en massa studentkalas att fara på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0