Onsdag

Min dag började med höjningarna i biologi och det gick relativt bra. Så jag hoppas verkligen på ett riktigt gott vitsord.
Sen hade jag innebandy på gymnastiken. Å NI SKU VETA VA JA GAV ALLT! Hehe, jag är en person som inte kan ta det lugnt. Så jag är en otroligt irriterande tävlingsmänniska. T.ex. när jag hade sträckt ledbande för ett par år sedan så gick jag med kryckor och så och en dag efter jag hade lagt bort kryckorna stack jag på stafettkarnevalsuttagningar, jag tejpade foten och hade ispåse på före jag sprang så svullnaden vid vristen skulle gå ner lite..sen så sprang jag och direkt efter hoppade jag på ett ben tillbaka till ispåsen min.

Men tillbaka till innebandyn så först så stod jag i mål, utan handskar och knäskydd. Jag hade inget skydd alls så kommer Emilia ensam mot mål och jag  var som bara daaaamn, så jag tänkte inte utan jag slängde mig där ner och gled på knä och hade kroppen som måltavla för Emilias boll. Nåja, viktigast var väl att jag rädda bollen. Mindre bra är mitt stora sår under knät och bollavtrycket på låret...

Sen fortsatte min dag med musik och psykologi och hälsoundersökning. Hade rätt så bra resultat i det mesta. Blodtrycket var lite VÄL högt, så som tips till andra, drick inte energidrycker före ni mäter blodtrycket.

Sen till fitness och gymmet, dansträningar och till sist men inte minst ( eller minsta barnen kanske) så hade jag Tempo Club.

En minst sagt fullpackad dag, men det är så vi gillar de! ;)



Varför spelar vi int innebandy såde i PG, alltså pojkar utan skjorta. Hur awesome sku inte de vara? ;)
På tal om pojkar och innebandy, det skulle vara så mycke lättare att spela mot pojkar, klubban diskret mellan benen på dem och så ligger de nere på marken och man dribblar om dem hur lätt som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0