Skolan


Nu sitter jag här igen på min håltimme. Det suger eftersom jag glömde att lägga biologiboken i väskan så nu kan jag inte plugga till omtagningstillfället. Så istället blir det att fixa några arbeten vi har, just nu har jag tre ofärdiga powerpoints att fixa. En i musik, en i samhällslära och en i geografi. Tungt, men det måste väl göras nångång så.

Annars så fick jag just veta att jag fick praoplats vid malmska sjukhus på linjen rehab och neurologi. Det ska bli så otroligt intressant och kul att få prova på! :)
Får leka att jag är med i grey's anatomy, hehe. Undrar vem som får spela min McDreamy? 

Nej, nu ska jag skärpa mig och vara flitigt studerande. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0