Söndag


Ursäkta för den dåliga uppdateringen.
Jag har varit lat, jag medger det! ;)

Idag har jag kollat på några filmer och så har jag läst på samhällsprovet och slutligen har jag varit och firat min mosters födelsedag. På tal om födelsedagar så är det inte så länge kvar till min, imorgon börjar min sista vecka som underårig. Helt otroligt, jag börjar ju bli gammal.
Nej men jag längtar verkligen otroligt, jag kommer sluta hindra mina vänner från att göra allting roligt. :D
Men jag måste erkänna, I'M FREAKIN' OUT över bilskolan. Jag känner mig inte alls redo, det känns så lite med bara tre körlektioner kvar (+ mörkerkörning) .  Min bilskollärare säger hela tiden att jag måste börja tro på mig själv för jag kör riktigt bra, men så gör jag nånting fel och så vänd hela världen upp och ner. Nå nej, men jag är så nervös över att jag ska göra nånting fel på körskoleprovet. Det känns så onödigt att behöva betala så jätte mycket.

Nåja, nu ska jag sluta bryta ner mig. Endera så klarar jag direkt, eller så inte! :)



Men nu ska jag se en film och sen ska jag gå och lägga mig, så jag är utvilad inför provet imorgon.
Vi hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0