Blubb


Jag är på riktigt dåligt humör nu just.
För att jag mår skit och jag vill inte må skit, eftersom det är ett magvirus på gång här i nejden så vill jag helst inte få det. Jag har mått så där från och till i helg och imorse när jag vaknade så mådde jag pyton men det blev bättre. Sen efter första timmen mådde jag riktigt illa igen så jag hamnade att skippa danslektionen och bara ta det lugnt. Så mådde jag bättre igen  vid maten men nu befinner jag mig i det samma stadie igen. SNÄLLA JAG VILL EJ HA MAGVIRUS!  Jag hade nora-virus runt min födelsedag förra året och det var lätt den värsta dagen. Jag vill helst inte uppleva det igen. Så vad det nu finns för högre makter, GE MIG INTE MAGVIRUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0