Måndag


Tack snälla människa som gav mig länken om Miranda Kerr, den är fri för alla som vill komma i form! ;)
Just nu sitter jag bara i skolan på håltimmen, ska göra några skolarbeten resten av lektionen.
Dagen min består mest av träning och skola, hade först en danslektion med danslinjen på skolan, sen ikväll blir det ED-träningar och sen avslutar jag med att dra ett Step-up pass.
En fullspäckad dag, men det är så jag gillar det. För om jag är helt ledig så ligger jag bara framför tvn och sväller med godis och chips och hela faderullan. Okej, kanske inte är fullt så fet, men det stämmer att jag bara ligger och inte gör nånting alls, förutom att se film efter film efter film... Men förstås måste man ta såna dagar ibland också.

Usch vad det går trögt med mina arbeten nu just, jag håller på att översätta några texter från engelska till svenska. Det låter ju inte så svårt tänker ni, TÄNK OM! De här texterna handlar om olika psykologi experiment.
Det är faktist jätte tungt att översätta, man förstår textens helhet men när man söker de svenska orden så är allting puts väck. Jag måste verkligen börja öva på min engelska igen, för om jag inte använder den på en längre tid, så blir jag helt tom i bollen.

Ska jag vara ärlig, så är jag alltid tom i bollen...i alla ämnen...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0