Usch


Ajokaista är verkligen inte min  bästa vän för tillfället.
Vet ni vade som är värre än att inte klara något, att man är riktigt riktigt riktigt nära att klara nånting och så  har man ett fel för mycket.. I ajokaista får man ha ett teori fel och tre fel på bilderna, jag har fått två fel på teorin och ett fel på bilderna. Det är såååååå irriterande. För när jag riktigt började med ajokaista så hade jag högst ett fel på teorin och en massa på bilderna.

Så jag fattar inte var det gick så fel. Snälla, snälla låt mig bara klar det NU!




En bild före discot i går kväll.
Var som sagt "funktionär" på sursik disco. Stod mest i narikka och fick spring om kring med jackor och väskar fram  och tillbaka. Var alldeles slut efteråt. Jag och Sarah konstaterade att det skulle vara så mycket lättare om alla slutade röka så vi inte skulle ha behövt springa med deras jackor hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0