utmattad


För tillfället ligger jag och läser på mitt sista prov för denhär perioden, möjligen det värsta också.
Nämligen Fysik. Jag har huvudvärk av alla formler och olika sätt att räkna på. Tacka gud för att det finns Maols. 
Utan Maols så skulle jag endast få fyror i kemi, fysik och matematik. Men nu klarar man sig nätt och jämnt! ;)
För den här veckan som har varit så har jag känt mig helt utanför resten av världen. Mina dagar har varit rätt så likadana. Nämligen prov, vanlig skoldag, träning och provläsning, sova och så en ny dag och allting om och om igen.
Det har inte varit precis det roligaste schemat man kunde ha, men va kan man.
Det är ett prov kvar och sen är provläsningen över för en tid, istället så får jag satsa på psykologi som är på kommande. Men jag har en lätt period nu som börjar imorgon, tur är nu det.
Lite roligare nyheter, det är bara 1½ månad kvar typ tills min 18 års dag!
Då kanske mitt liv börjar vara lite roligt igen, känns som om jag är en svacka nu just, troligtvis på grund av proven och allt. Men jag vill börja ha roliga helger igen, så jag lääääääääängtar tills min födelsedag.

Men nu ska jag fortsätta läsa igen. Vi hörs om sådär 1 vecka på nytt då om inte jag orkar skriva före de! :))





En bild av mikkeelii och memmelii från när jencki fylld 18!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0