yippie


Nu är jag en superglad liten tjej, jag har klarat ajokaista första gången så nu har jag bara en gång kvar här hemma och en gång vid bilskolan. Åh, det känns så otroligt bra. Jag hann bli riktigt irriterad när det var så jätte nära men ändå så långt borta. Men nu skulle jag istället måst koncentrer  mig på finska prov. Tungt, tungt. Men om man måst så måst man väl. Jag sitter och kollar på sagan om konungens återkomst på samma gång som jag läser, för jag måste ha nånting i bakgrunden för annars orkar jag inte läsa. Det kanske känns konstigt för alla som måste ha absolut tystnad när de läser. Men jag blir bara skiiiiiitzoooo om det är allt för tyst.

På tal om nånting helt annat så är min kropp otroligt sjuk idag. Dendär Jeija hon plågar oss nog bara, haha nej nu skämtar jag nog. Men vi hade Body Combat som uppvärmning igår och om vi säger så här senaste jag var på body combat var kanske för två år sedan. Så idag känns det verkligen i armar, rygg, ben...överallt.
Men det är bra att pröva på olika saker, man tränar muskler då som man inte ens visste om att man hade.

Uppdatering : JAG HAR KLARAT AJOKAISTA FÄRDIGT NU! Bara bilskolan kvar och så är det fritt fram att fara och fixa körkortet! ;)


Men nu måste jag verkligen fortsätta läsa.
Ha en skön söndag allihopa! :)



Gammal bild.

NU VILL JAG HA SOMMAR, jag vill få gå i bara shorts, jag vill springa där ute i gräset, jag vill ha körkort, jag vill ha alla mysiga sommarkvällar, jag vill till och med ha alla mina fräknar tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0