3 veckor 2 dagar sedan..

Flitig bloggare som jag är, så tänkte jag att det är dags för ett nytt inlägg.
Vet int alls vad jag ska skriva om, så jag skriver lite allmänt. Idag jobbade jag sista dagen och min chef och hans fru var helt underbara. Jag fick pengar och ett halsband (förutom lönen som är på kommande). Har inte kunnat få bättre människor att arbeta åt. Så kanske nästa sommar igen, jag får se! :)

Förutom det så har jakobsdagarna redan varit, det var roligt som alltid med lite händelser i lilla Jakobstad. Vi uppträdde och jag är helt nöjd med mitt framträdande. ( med andra ord jag föll inte inför en massa okänt folk)
Men nu har vi en liten paus från träningarna, tills spotlight.

Förutom alla dessa roliga saker så tänkte jag nämna massakern i Utøya. Hemskt att nåt sådant kan hända så nära en och i ett sånt fredligt land som Norge. En människa som kan åstadkomma något i den stilen kan inte vara helt frisk. Nånting måste vara psykiskt fel, för jag förstår inte hur någon kan göra sådär. Att njuta av någonting så hemskt.
Även fastän jag inte har nån inblandning i det här, så skräms man ändå upp.


Det är väl vad som har hänt på cirka 3 veckor. Nästa vecka åker jag på abiresan med mina klasskompisar. Så vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0